esengl03 hayır kordonla ilgili değil. Bebek plasentadan yeterince beslenemiyor olabilir. Benim ayrintilida çıkmıştı bu sorun. Perşembe randevum var. Bebegimin gelişimi nasıl merak ediyorum. Etkilenmemiş de olabilir. Aspirin kullanıyorum 5 haftadır. Sen de perinatolojiye bir git onlar gelişim geriliginin nedenini söyler. Bir sorun yoksa da anlarsın. Beslenmene dikkat et. Sola yat dinlen bol bol. Kendini hic yorma. Ye iç yat yani. Inşallah düzelir Allah şifa versin