Bende laporoskopi oldum kist için değildi 2 kere oldum hatta benim tüplerim tıkalıydı açılması için oldum ilk operasyon başarısız geçti 2. Operasyon içinde tüplerim alındı Bi sıkıntı yaşamadım canım korkma korkulacak birşey yok herşey bebeğimiz için değil mi 😊🙏