MMmommy ilk zamanların verdiği bilgisizlikle bende aynını düşündüm 22. Haftaya kadar geçmedi benim bulantılarım. Verdiğim kiloları bile geri alamıyorum diye ağlamıştım. Ama sonra birden herşey değişti 🤲🏻🌸 verdiklerimi almayı bırak üstüne +5 aldım 🤭 o yüzden merak etme bebekler ilk 3-4 ay bizim depolardan besleniyorlarmış zaten midemizden değil ☺️ biraz daha büyüyünce inan herşey çok daha keyifli bulantılı günler geçiyor 😘