Bu hastaneye giden var mı ? 2 hafta önce gittim ama sormayı unuttum bu hastanede yenidoğan yoğun bakım servisi var mı bilen varsa bilgilendirirse sevinirim ? Kafam çok karıştı bir çok kişi hastane iyi derken diğerleri çok kötü olduğunu söylüyor ve yenidoğan servisinin olmadığını söylediler 🤷🏻♀️