Mom080 2areninannesi ilk defa 29+5 te hissettim 32. Haftadayım artık daha netleşti günde 2-3 kere hıçkırıyor 😍😍
HavvaMerve 2areninannesi 24.haftada hissetmeye başladım daha doğrusu o hareketin hıçkırık olduğunu öyle anladım ☺️ 30+4 haftalığız günde ⅘ kez hıçkırıyor bal kızım🍯🥰
2areninannesi Mom080 ben 22.haftamdayım. Bebegım arada 4 5 defa ama pespese bır hareket yapıyor. Karnımda pespese dısarıdan anlasılan pıt pıt hareketi oluyor. Sizce hıckırık mıdır? 😍
Nhlady 2areninannesi Ben bu durumu doktoruma danistigim zaman butun hamileler oyle zannediyor birileri bunu bu sekilde soylemis herkes ona gore ilerliyor demisti boyle bir durum mumkun degil dedi bana bebek sabit bir yere vuruyor sadece hickirma gibi bir olay olmuyormus dedi
Mom080 2areninannesi sanmıyorum haftanız çok erken benim ki hıçkırmaya başladı mi 2 dakika çok net hıçkırıyor. Sizinki hareketleridir
HavvaMerve Nasıl hıçkırık yokmuş ya daha geçen kontrolümde ultrasonla bakarken doktor gösterdi bak prensesi hıçkırık tuttu annesi dedi ciğerlerini açmasına yardımcı olan doğumdan sonra ki hayata nefes almasına kendini hazırlıyor dedi 🤦🏻♀️