Selam kızlar. 7+5 haftalık hamileyim. Daha önce 5 haftalıkken kanamam olmuştu. Doktor kesenin etrafında kan olduğunu söyledi. Progestan kullandım bir hafta sonra kontrole gittiğimde kan dağılmıştı, yoktu. Fakat şimdi kendimi sildiğim zaman peçeteye çok açık pembe renkte akıntı gibi geliyor. Sizde de oldu mu? Tekrar doktora gitmeli miyim yoksa biraz daha beklemeli miyim?