Aymelek53 yaa yeminederm bir haftadır oturduğum yerden kalkamıyorum başım zonk zonk zonkluyor. Ben de 3 aylık hamileyim 2 haziranda randevum var taaa, ozaman sorcam doktora ama bi bakayım netten dedim 3 aylıkta belirtler de baş ağrısı varmış. Ben hiç hamileliğe yormamıştım dedim noluyor ya bir haftadır başım ağrıyor ve 2. Ayda olan uyku hali tekrar geldi koltukta uyuyakalmışım şimdi uyandım senin postunu gördüm. 13+1 im bende. Dediğini de okudum nette erkek bebek baş ağrısı yaparmış bir de ayaklar üşürmüş üstüme battaniye örttüm bu sıcakta ayaklarımın üstüne.