MucizemE Hanımlar merhaba kaçıncı haftada keseyi gördünüz ben 3 ncü haftamdayım göre bilirmiyim Çarşamba randevum var?
Kuzusunannesi MucizemE MucizemE canım daha görülmez benim 5 haftalıkken görüldü 6+3"de kalp atışı duyuldu
OmerAzizeSrc MucizemE ben 4 te karından gördüm 6 da kalp atışı duydum hayırlısı kişiye göre değişebiliyor
ZeynepKara MucizemE 4+1 de öğrendim hamile olduğumu şuan 5+5 teyim ve hala bekliyorum doktora gitmek için perşembe günü randevum var 🤗 çok erken gidildiğinde kese görünmedi boş gebelik vs deyip can sıkıyolar kanamanız olmadığı sürece bekleyin derim
Ozak Bende 3 haftalıkken ogrendim 5 haftalıkken kese gözüktü 6 haftalıkken kalp atışını gördük 7 haftalıkken dinledik 😍 hayırlı olsun
MucizemE ZeynepKara Rabbime şükürler olsun kanamam Yok ama insan ister istemez düşünüyor tabi bu tarz şeyleri bende erken öğrendim 10 günlük hamileyken öğrendim şimdi 3 hafta olacak Çarşamba bakılacak işte tekrar Rabbimin izniyle gözükür inşallah 🙏🏼🤰🏻
Emin 5+5 haftalik oldum.bugun carsamba günü alttan keseyi gördük.ama bu akşam hafif.kanamam.oldu acile gittim.hemen iğne yaptılar yattım 1 saat. Yarın doktora gideceğim inşallah bişey olmamıştır,,😢😢
MucizemE Emin inşallah olmamıştır korkma görümcemin de oldu öyle yatmasına gerektiğini söyledi doktor şuan 4ncü ayı bitiyor onunda
MucizemE ZeynepKara doktorum da şaşırdı baya bi Adetime 3 gün vardı test yaptım çıktı kan değerim 44,85 çılgınlık sonda tekrar kan verdim 400 çıktı doktorum bu kadar erken öğrenmeme baya şaşırdı 😁 içime doğdu benim ama hamile olduğum😊
Livakerem MucizemE tatlim merhaba bende 4+1 hamileyim. Bende adete 5 gun kala kanda 43.77 ile ogrendim suan bile adet gunum yarin. Adete 3 gun kala beta hcg 71 idi. Senin 400 ciktiginda adetin kacinci gunuydu canim. Benimki umarim gec dollenmedir🙁
Emin MucizemE sabah gittim doktora kese büyümüş dedi doktor progestan a devam et dedi ama moralim.cok.bozuk😭rapor da.almadim.pisman oldum.sonra almadigima☹