Gizematlasada amin sağolun, siz de 16.haftada düşük yapmışsınız sanırım benim de öyle oldu, sebebi net bilinmiyor. En son gittiğim doktor enfeksiyona bağladı ama şu an hala net bir şey söylenemiyor. Pıhtılaşmam var ama düşük yaptığımda bebeğimin kalp atışı olduğu için pıhtılaşmaya da bağlamıyor doktor. Size bir sebep söylemişler miydi?