Egitimcianne Arkadaşlarım hastaneye giderken bebeğiniz ya da kendiniz için nevresim takımı götürmeye ihtiyaç oluyor mudur ,yeterince hijyenik oluyor mu acaba
esraizmirli Egitimcianne ben götürmedim gayet temizdi benim hastanem birde 2 3 tane götürmeniz lazım kan geçiyor bişeyler oluyor bence gereksiz tabi siz bilirsiniz ☺️
Mumyy Egitimcianne gerek yok bence temiz oluyor çünkü ben sadece bebeğin pusetinin icine ince bir minder götüreceğim altı ince olmasın diye
Eminos123 Egitimcianne goturmedim gerek de yok devlet de ozelde gayet temiz artik hastaneler istedigin zamanda nevresim degistiriyorlar hastaneye ne kadar az esyayla giderseniz o kadar iyi donuste bide hepsinin yikanmasi var yani
Deletedmom_5 Egitimcianne biz bu korona yüzünden annem ameliyat olduğunda ona 1 carsaf ve yastık kılıfı götürmüstük ama tabi kendi doğumumda götürmem o ayrı 🤷🏻♀️
berilkus Egitimcianne Götürecektim ama hemşire “gün içinde de değişiyoruz” deyince vazgeçtim. Activex spray aldım her yere sıkacağız 😂 bir de Acıbadem zaten temiz bir yer
Dilekcnkn Egitimcianne Yani ben götürmeyi düşünmüyorum zaten yıkanıyor ve değiştiriliyor gittiğimde yerde özel hastahane zaten doğumum odamda olacağı için ister istemez değiştirecekler 😂😂 bir sürü eşya falan derken onlara yer kalmaz
yesilkahve Egitimcianne ben kendim için getirmeyi düşünmüyorum. Hastane oldukça temiz ama bebeğim için altına müslin örtü sericem, üstüne de yine benim getirdiğim battaniye olacak zaten 💜
Nilasyamom Egitimcianne ben de götürücem en azından doğum sonrası sererim fotoğraflarda güzel temiz çıksın. 🌼