shinemuu Ela20 Müslin örtüler vs konulabilir. Bu akordiyonların içi kartonlu değil çünkü. İçini tam doldurmak lazımki anca dik duruyor. Gerçi bir gözüne alt üst takım kıyafet konulup kullanılabilir belki ozman tam doldurabilir. İlk başta bileye benzemiyorlar buruş kırış ama doldurunca çok güzel topluyor.
Ela20 shinemuu evet tam doldurmayınca güzel durmuyor M ve S dolarda L büyük gibi geldi en ideali sanırım M
shinemuu Başucu düzenleyici olanı da bebek bezlerini vs düzenlemek için aldım. Bez alt açma, ıslak mendil, pişik kremi vs koyup hemen el altında tutulabilir. Fikir olsun😅
Tugba4 shinemuu mantıklı 👍🏻 Bende aldım banyodamı kulansam dolaptamı diye düşünüyodum 4 lü düzenleyiciyi diyosunuz demi 😂
Mom54544 Tugba4 Ya da yeni mi taşındı eskilerini attı falan diye düşündüm bende görünce şoku atlattiktan sonra 😂
Tugba4 Mom54544 😂😂😂 taşınmış olabilir dediğini gibi yada yaşlıydıysa kızının çeyizini düzüyodur hahah nekadar şey düşündük 😂 ay beni güldürdünüz allahta sizi güldürsün 😂
shinemuu Tugba4 yok çekmece içi olan değil baş ucu düzenleyici diye geçen veya diğer saplı olan vardı oda olur. İçi iki bölmeli dışındada bölmeleri var alt değiltirmek için gerekli tüm malzemeleri alır
emiras59 smsek23 dolap içi organizer aldım 2 tane de akordiyon organizer 😊 L büyük gelir falan dediler ama açıp bakmadım M ve L almıştım değiştirsem mi sizce
Ela20 emiras59 ben L olanları iade etmeyi düşünüyorum karar veremedim. Belki burada yorumda yazarlar fikrimiz olur
Ela20 emiras59 evde bebeğin kıyafeti varsa bir deneyin isterseniz bir M ye koyun bir L ye görünce daha iyi anlaşılır
Portakalgeliyor Ela20 dolabın içine yada sehpanın üstüne kullanıcam şimdilik bez şampuan ıslak mendil burun aspr. Tarzı şeyleri koyucam nasipse daha sonradan böyle tv üniteleri olur ya kare kare boşlukları olan o tarz bir dolap yaptırayım diyorum oyuncaklarını bu kutulara koyarız :)
Mom54544 Portakalgeliyor 4 lü olanı diyosun demi ? Ona çorap eldiven şapka muslin penye battaniye nevresim vs falan da koyabilirsin ben bez için kapaklı olanını aldım 3 tane önünde gözü vardı içimde 2 bölmeli kapaklı vardiya bugün
MDT Gulsen4224 teşekkür ederim ☺️ baya çok gelmişti düzenleyiciler.Sizin oraların yoğunluğunu bilemem ama belki bitmemiştir. Gidip bi bakın isterseniz
Portakalgeliyor Ela20 aminn inşallah :) evet daha sonra kendi örgülerimi şişlerimi tığlarımı koyacağım 😂😂