Kızlar ya kürtajdan sonra 2. Adetimi gördüm aynı düzeninde 3′yü bekliyodum 3 haziranda olucaktım bugün bi baktım olmuşum 10 gün önceden neden böyle oldu başına gelen yada fikri olan var mı bu ay yumurtalamada görmedim demekki bundanmış 1. Gün olarak mı saycam şimdi yumurtalamayı yine takip edeyim mi? Resmen 20 gün sonra olmuş oldum yumurtalama da buna göre olabilir mi şuan?