Dün geceden beri adet sancısı gibisi şiddetli sancılarım oluyor belim kaburgalarım çok ağrıyor sizce Doğum belirtisi mi genel temizliğe girdim kaç gündür yoruldum ondan mı acaba cam koltuklar falan eşimle beraber yaptıkta yordum çok ondan mı sizce yoksa erken doğum sancısı mı kontrölüme daha var