Comologgo Daha bugün yedi hafta olduk ama dört gündür çok fene bel ağrısı cekiyorum . Bel ağrısı için erken değil mi ya çok geriliyorum kötü bı şey oluyor diye
zehranurr Comologgo bel ağrısından yattığım yerden kalkamıyordum eşim kaldırıyordu😂 normal canım ama doktoruna söyle yinede
suscarparimm Comologgo Tek gebelik haftası ilerlediğinde meydana gelmiyor vücudunuz hamileliğe alışmaya çalışıyor bu ağrılar gayet normal ilk haftalarda ☺️