milena11 Arkadaslar en son bakanın yaptığı açıklamada 2 temmuz olarak söylemişti. Öğretmen arkadaslar herhangi bir bilginiz var mı. Erkene çekilme durumu vs. Okulda çalışıyorum bütün iznim vs ona göre planladım. Erken kapanırsa hiç iyi olmayacak benim için😐
AnnelikHayali milena11 evet 2 temmuzda kapanıyor. Haftaya sınavlar başlıyor. İki hafta sınav haftası. Sonraki iki hafta da sorumluluk sınavları var. 2 Temmuz itibariyle sene bitiyor.
milena11 Miskokulum35 bende öyle biliyorum son açıklamada o yönde ama bugün herkes erkene çekecekler deyip duruyor 🤔
milena11 Asyaa02 ya tabi orası öylr de bden doğum iznimi düşünüyorum o yüzden ne kadar geç okadar iyi benim için🙈
milena11 Asyaa02 allah kolaylık versin valla çok zor ben hemşireyim okulda bana dokunmuyor 😅 ama öğretmen arkadaslar çok mutsuz canlı derslerden