Ben bu hafta yıkadım 26 haftalığım henüz ama ağırlaştım birde Adana da yaşıyorum havalar ısındıkca benim tek başıma onları tek tek ütülemem imkansız gibi bir şeydi. 30 derecede 800 devirde 30 dakika programda yıkadım 20 dk da ekstra durulama yaptırdım. Yarın 27 haftalık olacağım ütüler anca bitiyor sonrada bir örtü ile üstlerini örtüp bırakacağım