Ben yine de hastanede yaptırılması taraftarıyım kanın bekletilmeden laboratuvara girip sonuçlanması daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. Sabah verseniz öğlen hastaneye gidecek ertesi gün sonuçlanacak bence uzun bi süre sağlıklı olacağını düşünmüyorum