Emine_kra Ellerimin üstünde güneş alerjisi oldu doktor ilaç veremeyeceğini söyledi ama çok rahatsız ediyor kaşınıyor başına gelen var mı kızlar sizinki nasıl geçti tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
027033 Emine_kra benimde oyle isilik gibi elimin üstünde çıkıyor kasınıyor bir süre sonra kendiliğinden gecmişti yine basladı birsey kullanmadım ben ama çok kaşınmaya başladı yine niye böyle olduğunu bilmiyorum ama depontol kasıntı. Kremi iyi ve zararsız kullanabilirsin çok kaşınıyorsa
Dilara0638 Emine_kra benimde güneş alerjim var ayrıca ürtikerim var en çok yaşadığım rahatsızlık kaşıntı maalesef güneş yanması için aloevera deneyebilirsiniz biraz kaşıntıyı ve kızarıklığı hafifletiyor
Yuceroglu Emine_kra beni geçen böcek ısırmıştı. Alerji oldu elim şişti. Bu arada 34 haftalığız. Doktorum zyrtec tb ve sistrsl jel önerdi. onları kullandım 🙄
Dilara0638 MMmommy benimde varda alerji doktorum bi sprey verdi birazcık rahatlatıyor o beni kortizonlu ama gebelikte kullanılabilir bi zararı olmaz dedi
SevincGancali Bende bir kaç gündür tüm bedenimde şişme ve kaşıntı var. Kızarıklık yok ama. Henüz doktoruma ulaşamadım. Ne yapacağımı da bilmiyorum.