Ozlem3458 Kızlar merhaba bu sabah gebelik testi taptım regl geçikti 6 gün testde C çizgisi çok net T çizgisi silik kırmızı çıktı bu ne anlama geliyor acaba ?
ib_21 Ozlem3458 hamile olabilirsiniz hastaneye acile gidip kandan test yaptırabilirsiniz orda kesin sonuç çıkar☺️
MeteninAnnesi Ozlem3458 canım benim testimde öyle çıkmıştı hamileyim. Sende hamile olabilirsin dr git kan vermeye
zehranurr Ozlem3458 bende 6 gün geciktikten sonra test yapmıştım silik çizgi çıktı şimdi 23 haftalığız🐣 birde hastaneye git istersen hayırlı haberlerini duyarız inşallah💐💐
AnnelikHayali Hamilelik daha yeni olduğu için öyle çıkmıştır. Kan testinde güzel haberlerinizi bekliyoruz. 😍