Selamün aleyküm bayanlar çam şakura Hastanesi’nde doğum yapan anneler var mı bir kaç sorum olacak
1:suni sancı ile doğum yaptınız mı suni sancıyı kalicaginiz odada veya doğumhanede mi veriyorlar acaba
2:acaba sezeryan doğuma meyilliler mi yoksa normal doğum olması için çabalıyorlar mi
3:42+2 oldum galiba en fazla 3 daha beklicem sonra yatış yapmayı düşünüyorum ama aklımda deli soru işaretleri lütfen yardım eder misiniz 😟😟