Merhaba arkadaşlar, bi konuda bilgi rica ediyorum bilinçli annelerden.
34 Haftalık hamileyim, yalancı sancılarım oluyor, biraz önce oldu ama çok acılı oldu bu sefer ki. Resmen bıçak sapladılar sağ kasığıma. Bu kasılmaları, sancıları aza indirmek için ne yapmamı önerirsiniz? Mesela sancı sırasında ne yapayım , ne yapmalıyım? Bol bol nefes alıp vermek mi, hareket etmek mi gibi gibi…