Selam kızlar anlatmaya doğum öncesinden başlamak istiyorum ben devlet Hastanesi’ne gittim 9 ay boyunca son adet tarihimi 3 Ağustos olarak biliyordum bayramdan önce acil bölümüne kontrole gitmiştim orda 40 haftalık olarak hesaplaniyordu ama ultrasonda bebek 37 hafta civarı çıkıyordu bana 41 hafta olduğunda kendi sancın gelmezse suni sancı vericez dediler bende korktum eşime özele gitmek istediğimi söyledim o da kırmadı beni hemen beni kabul edecek bir doktor bulduk zor oldu biraz son haftalarda kabul etmeye biliyorlar. İlk muayenem de doktor bana ya tarihini yanlış hatirliyorsun yada geç döllenme olmuş olabilir dedi sen daha 38 haftalıksin dedi böylece serüvenim 2 hafta uzamış oldu. Ve ben ultrasona göre 39+5 de sancılarını hissetmeye başladım cumartesi sabah önce kasıklarımda ağrı oldu sonra kalktım kahvaltı yaparken hafif sancı girdi çıktı galiba geliyor dedim 2 saat sonra durdu sancılar akşam üzeri 5 gibi tekrar başladı bu defa daha siddetliydi sabah 5 de hemen hastaneye geldik sancılarin şiddeti yetersiz dediler acilmada yoktu eve döndüm kahvaltı yaptım biraz uyumaya çalıştım evin içinde gezindim falan akşam 5 e kadar sonra sancılar iyice şiddetlendi ben ağlamaya başladım canım yanıyor diye birde 2 gün 1 gece sancı cekmekten yorgun düşmüştüm eşim hemen bir daha hastaneye getirdi bu defa 4 santim açılma vardı bana merdiven in yürüyüş yap dediler bir yarım saat yürüdüm 5 santim oldu ve ben ebeye doktorumu arayın hemen onay verirse ben epidural istiyorum dedim önce yapmak istemedi ama ben çok yorulmuştum artık doktor onay verince beni 5 santimle dogumhaneye indirdiler epidural takıldı bana hemen suni sancı vermeye başladılar suni sancınin etkisiyle bir anda acıkma oldu ebe muayene ederken kafası elime değiyor ikon bakiyim dedi iki ıkındım çocuk ilerlemeye başladı hemen doktorumu çağırdılar geldi doktorla beraberce iki kere ıkındım ve güzel kızım kozasindan çıkıp kucagima kondu çok şükür çok zor süreç atlattım çok pes etmeyi düşündüm hatta öleceğimi bile düşündüm ama kızımı kucağıma aldığım an herşey pembe bir toz bulutu gibi dağıldı gitti şuan kızım yaninda ben hastanedeyim doğum yapalı 9 saat oldu 2 dikisim var biraz dikişlerin batıyor onun dışında çok şükür bir sıkıntımız yok sormak istediğiniz sorular olursa cevaplarım ♥️🤰🤱