Seyda2425 ben 33 gibi tamamladım sanırım.
10 lu hastane çıkışı
5 li bi takım
2 muslin
Bi nohut battaniye /belki serin olur diye.
Bebek bezi
Islak mendil
Pişik kremi
Bebek bakim seti
Kaşık biberon
Kendim için pijamalı bi takım
Bi elbise
Terlik çorap iç çamaşırı emzirme sütyeni
Depent
Göğüs pedi
Taç tarak vs bakim için bir şeyler.
Eklemek istediğiniz var mı daha ne koymak gerekir 🥰