Ast alt normal ama safra asidi testi o yüksek çıkmıştı doktor ilaç verdi kullanıyorum yaklaşık 3 haftadır biraz iyiydi ama dünden beri yine arttı ilaç işe yaramıyor doktora gidicem tekrar heryerim yara içinde kaşıdıkça acıyo mahvoldum gerçekten 35 +2 bebeğimde küçük ne yapıcam bilmiyorum