Inciiio Edera sarımsağı ortadan ikiye böl yan şeklinde dişinin ağrıyan kısmının hem şç taraftan hem dış tarafına koy tut bikaç dakika o şekilde yada biraz sirkeyle sarımsak kaynat soğutup gargara yap..
Inciiio Edera birde şey diycem saçma gelecek ama beni defalarca kez kurtardı evde rakı varsa çok az bir şekilde dişinin üstüne etrafına değdir gerçekten uyuşturuyor yutmuyorsun zaten
Leselis Edera Az önce diş ağrısına uyandım bende 37 haftaligim doktor tavsiyesiyle arada parol içiyorum ama şuan elma sirkesi ve tuzlu su gargara yaptım biraz rahatlattı bakalım inşallah geçer 😭
Edabolat Edera Edera agrıyan yerin diş eti beyazlamışsa iltihaplanmış olabilir dişçiye gidebilirsin acile .3 ay dan sonra müdahale ediyorlar..
Inciiio Edera parol kullanabilirsin ben yurt dışındayım aynı parola eşit bi ağrı kesici var 2 tane bile içebilirsim diyor doktorlar ama ben asla içmiyorum en fazla 1 tane yani bi zararı yok
Inciiio Edera anladıö aklınızda bulunsun o beyne bile vuran sızıyla insan herşeyi denemek istiyor çok zor bilirim
Kbr11 Şuan ki haftana göre dişçiye gidip işlem yaptırabiliyorsun diye biliyorum istersen bi araştır doktoruna danışıp bi dişçiye gt çekilecek ağrı değil çünkü BNde 18 hastalıkken gittim diş çektirdim
Sali3 Edera aynı postu bi kaç saat önce önce bende açtım ama bi çaresi yok sanırım parol falan hiç bişey etki etmiyo çocuk gibi ağlattı resmen 😔