BRUTAL-BETTY bence tek paket al yada 2 çünkü her bebeğe bez uymuyor stok yaparsan elinde kalabilir biz sleepy kullanıyoruz toptancidan alıp arkadaşım da istedi söyledim önce dene diye bisey olmaz dedi aldık onun bebeğine anında pişik yaptı Allahtan adam insaflı çıktı da değişti yoksa 9 paket bez elinde kalacaktı birde bebeğinizin kilosu önemli oğlum düşük kilolu doğduğu için biz uzun süre kullandık ama normal kiloda doğan bebek ust numaraya daha çabuk geçiyor aklınızda olsun 😊