Arkadaşlar 37+4 hamileyim. Üç gün üst üste yavaş yavaş ve ağır ağır üşüme sonucu grip mi oldum üşüdüm mü anlamadım 😔 havanın cilvesine uğradım ince giyindim ince uyudum, zaten hamileliğin verdiği sıcak basması olduğu için üşüdüğümü anlamıyordum bile. Dünden beri mide bulantısı istifra halsizlik burun akıntısı , kulak kaşıntısından bir haldeyim. Boğazlarım o kadar yanıyor ve acıyor ki.. İlaç kullanmak da istemiyorum. Bir an önce gücümü toplamak istiyorum.
Neler yapabilirim nasıl geçer bu illet 😔😔