AyeGnay Canim oncelikle Allah yardimcin olsun,hepimiz benzer donemlerden geciyoruz aslinda herkese iyi gelen seyler farkli olabiliyor mesela ben kustuktan sonra sadece yatiyordum baygin gibi hissediyordum bogazimin yanmasini bisey gecirmiyordu ama bazen bir iki kreker atip o kotu tadi agzimdan cikarmaya calisiyordum,buaralar surekli sekersiz sakiz cigniyorum o mideden gelen aci eksi suyu hafifletiyor mide yanmamada iyi geliyor