Canım normal ben bazen tuvalete zor yürüyorum kasık ağrısı benim de sol kasıkta cok şiddetli mesela altıma bişey giyerken sol bacağım kasıgımın ağrısından kalkmıyor resmen öyle zorlanıyorum, herhangi renkli bi akıntın yoksa nişan gelmediyse adet ağrısı gibi ya da rahimde bi sancın yoksa suyun gelmediyse vs bi doğum belirtisi değil biraz dinlen magnezyum verdiyse doktorun kullan ya da kullanmıyorsan doktoruna danışarak kullanmaya basla