Heyecanlianneee Berna50 bende de var gebelik şekeri bekliyim burda sezaryan olucam ama suyum fazlalaşmış rahim kendini doğuma hazır hissedebilir her an gelebilir demişti geöen hafta doktorum ama belli olmaz tabi
milat011 Bende şeker hastasıyım 31 haftalıgm dogumla ilgili bilgi veren olmadı daha siz ne zaman gitdinz sezaryan günü almak için .