CansuMom Hanımlar merhabaa :) bir arkadaş sayesinde aranıza katıldımm benim bi kızım var adı Öykü ve tekrar hamileyim ikizlerim olacak ama isim konusunda karar veremedik siz ne dersiniz anlam bütünlüğü sağlansın diye Masal seçtim ve yanına da Kuzey ekledim ama eşimde Anıl ve Alya istiyor siz ne dersiniz Masal - Kuzey ya da Anıl ve Alya ?
vi_contes midekoruyucu bebeklerin yarısınin adı kuzey ve alya olucak bu gidişle o yüzden farkli birsey olsun😄
vi_contes midekoruyucu biraz babane dedeleri de düşünmek lazim biz zor söylüyoruz isimlerini onlar nasıl söylesin sonra yanlış söyleyince de kizariz😁
midekoruyucu vi_contes 😂 babaanne dedeler normal ismi de söyleyemiyor ki onlar ne derse kabul etmek lazım 🙈 bizim büyük hala kızımın adını sordu, dedim beyzanur olacak İnşallah, beyza ney dedi nur kısmı ona uzun geldi 😂 dedim sen beyza desen de olıur 😂