Sevdaelmc İnşaAllah canım benim😇. Başlardasın daha o ağrılar çok normal bana doktor öyle müthiş ağrıların olacakki adet ağrısından daha fazla korkma demişti. Korkacağın tek durum kan gelmesi. O ağrılar yerleşme ağrıları. Allah’ım tamamına erdirsin inşaAllah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin.