ArminN Canim benim de ilk gebeligim 22 haftalığız gecen hafta doktor kontrolüm vardi.Tip ki burada yazdığın gibi bende doktoruma sordum henüz cok küçük icinde bi kelebek olduğunu düşün.Güçlü bir tekmeler bekleme dedi.Zaman zaman hissetmemen cok normal keyfini çıkar endiselenme bosuna demisti😇☺️