Öncelikle herkese sağlıklı hamilelikler kizlar 🙈 malum yaz ayları girdi karpuz tüketimine de başladık . Ama biz abartiyoruz çoğu zaman sofralarda falan meyve suyu kola tuketmedigim için karpuzla yemeğe eşlik ediyoruz . Aslında bu denli de sevmezdik şaka gibi . Benim gibi çok tüketip zararını gören , şekeri tetiklediğini duyan veya şeker diyeti yapan arkadaşlar tüketiyor mu doktorlarin bu konuda getirmiş olduğu bir sınırlama var mı acaba 🤔 şimdiden çok teşekkür ediyorum 🥰