minnosannesiii Kızlar hamile olup Ra hastası olan var mı. Durumunuz nedir. Herhangi bir atak yada ağrı yaşadınız mı
Emrenisanur Merhaba bende Ra hastasıyım şu anda 22. haftanın içindeyiz dönem dönem tutulmalarım oluyo en fazla el bilegimde oluyo uzun süredir ilaç da kullanamıyorum bu durumda beni etkiledi hayırla tamamlarız inşallah sizin nasıl sıkıntılarınız var acaba