Cennet-polat benaslindayohum ilk baş için en az olanı alın bebeginize sknti olmazsa devam edersiniz çünkü bebek cildi çok hassas herşeye uyumsaglayamiyor
Tuba18 benaslindayohum evet kalıntı kalıyor bazen makşnayo açtığım da ya da deterjan gözünde bile hep kalıntı var
Gamzeee89 benaslindayohum ben aldım 1 numaradan ama az aldım çünki minicik kalıpları çok küçük o yuzden fazla almayın derim hemen 2 ye geçeriz diye düşünüyorum ben
benaslindayohum Kayraninannnesi insallah hepmiz saglikla aliriz kucagimza 🤲 tesekkr ederim yorumunuz icinde 😊
A_S_K benaslindayohum Ben bir numara 270 adet kullandım. Günde 8-10 kere rahat değişiyorsun. Minicik doğuyor zaten hemen küçülmüyor bezler merak etme. :)
Portakalgeliyor benaslindayohum valla ben 4 paket 1 numara aldım 2 numaradan da 4 paket aldım 80 adetli içinde yeteceğini düşünüyorum :)
Merinosunannesii benaslindayohum canım 1 numara alma direk 2 numara al 210 lu kullanırsın merak etme ben molfix almıştım 240lı bitmeden sleepy e geçtim 2 numara aldım bebeğim 33 günlük emin ol molfix in 1 nosu sleepy nin 2 nosundan daha büyük istersen karşılaştırma olarak atabilirim
benaslindayohum Merinosunannesii erken dogarsa diye korkuyorum suan anca 2 kilo oldu 2 numarada da gobek bagi oyuntusu var mi ?
A_S_K benaslindayohum Evet sleepy ile başladım. 1 nodan sonra sleepy kullanmadım. Çok taşırdı sorun yaşadık.
esraozbl benaslindayohum ben 40tane aldım ilk sonra yavaş yavaş aldım zaten çok zamlanmıyor elime para geçincede bir numaraya büyük alıp yedekliyorum benim kzıım 3600doğdu 1bunara oldu bence 120alın kullanırsınız bitirirsiniz onu
Merinosunannesii Kızım şuan 3700 sleepy gayette rahat oluyor netten 210 lu aldım kargoya çok geç verildi diye de marketten şimdilik aldım 40 küsür lü