Isra38 hastaneye gidin doktorunuzu bilgilendirin, umarım kötü bir durum söz konusu değildir. 8. ve 13. haftalarda aşırı yoğun kanamam oldu yerleri halıları banyoyu batıracak kadar.. Ama şuan 30 haftalığız♥️ 3er gün hastanede yattım,proluton iğne yapıldı.. 13. haftadan sonra hiç sıkıntı yaşamadım. Umarım böyle bişeydir,güzel haberler almanız dileğiyle..