zeynnn41 Merhaba arkadaşlar göbek deligimde iltihap oluyor hafif akıntı oluyor ama şu 2 gündür agri da yapıyor 7 haftalık hamileyim ve doktor bu yuzden krem falan da vermedi ama napicam bilmiyorum batikon sürüyorum oda ağrıyı hafifletmiyor