MinikGrilBaby doğuma kadar fitil kullandığım için açıkçası nişanın geldiğini anlamadım. Sadece bebeğim karnımda taş gibi toplanıyordu karnım yamuluyordu ama ağrı da oluyordu. Doktor sancılarını say dedi ((canım tatlı değildir ben de yalancı sancı sandım ) zaten 2 gün sonra 38. Hafta kontrolüme gidecektim diye aldırış etmedim. 38. Hafta gittim direk nts ye bağladılar. Doktor ultrasondan bir baktı daha yatmamla kalkmam bir oldu. Suyum bitmiş doğum 2 gün önce başlamış. Acil sezaryene aldım. Şükür kızım karpuz yanaklı doğdu sağlıklıydı.