Canım ben de 22 haftalık hamileyim 16. Haftamin başlarında geldi. Bende korktum ablam hemşire ona sordum. Süt kanallarının açılması sonucu oluyormus . Tehlikeli deyilmiş. Hala da geliyor bazen göğüs uçlarım yara oluyor krem veya zeytinyağı sürüyorum. Sutyeninin altına yumuşak bez parçaları koy üstün maf olmasın.