Filizaybars Kızlar merhaba 2017 doğumlu bir oğlum var 15 haziranda geldi dünyama 😇 şimdi 34 haftalık yine oğluma hamileyim sezeryan olacak ve 38. Hafta 15 hazirana geliyor. sizce doğum günleri aynı gün mü olsun yoksa farklı mı olsun siz olsanız ne yapardınız ??
momsboys Filizaybars benim eşim 14 haziran dogumlu dogumum 26 gözüküyor o kadar hevesleniyorki aynı gün olsun diye sezaryen olsaydı keske diyo😀😀 bence aynı gün olsun cok tatlı olur farklı olsa en fazla 5 gün oynayacak yine aynı gün kutlayacaklar
Mihribancglr Filizaybars benim doğum günüm ablamla aynııııı hiç tavsiye etmiyorum bence günler farklı olsun ikisine ayrı özenin 😇
Filizaybars Eski9 bu bebiş sürpriz oldu bide ilk oğlum 33 haftalık doğmuştu demekki şans olacak mı görmem lazım 😂