Birmelekannesi17 hayırlı geceler 😊 4 buçuk sene önce ilk genel anestezili sezaryeni, 12 gün önce de ikinci genel anestezili sezaryeni oldum . İlkinde hicbir şey anlamadım çok rahat geçti bir haftada tamamen toparlamıştım. Ikincisi zorladı biraz beni ağrı konusunda. Ağrısı yanması uzun sürdü . Ama her bünye aynı değil, doğumlar psikolojik olarak bana ağır geliyo kaldiramiyo bünyem . Aci esigi çok düşük biriyimdir ama ilk sezaryende ağrı sizi hissetmemiştim o kadar. Inşallah seninde çok güzel geçer 🌸😊 önerim de , doğumdan sonra asla çevreyi dinleme. ben ilk doğumumda çevrenin dediklerini çok takmıştım psikoljik olarak pert oluyo insan .