Minikanneee Siyatik ağrısı oluyor bu. Rahim büyüyor, karın büyüyor. Beldeki sinirler üzernde baskı oluşuyor. Bundan dolayı ağrı yapıyor. Çok ayakta kalınca yapar. Sadece kalçada kalırsa iyi😅 Ben bel fıtığından dolayı bu ağrıdan çok çektim. Şuanda da solda var bende. Ve son aylara doğru daha da yoğunlaşıp doğumdan sonra anca sona erecek muhtemelen😓