Bbkbhr86 İlk kızım 3 yaşında adı Eylül duru yan yana belki alakasız olabilir bizim için iki isminde anlamı vardı…☺️Bazen onunda ismine uysun istiyorum ama uyumu yakalayamadık☺️
llFatma Bbkbhr86 Komşumuzun kızları vardı eylül ve ekim:D bir sonraki ay için çocuğu oldu mu bilmiyorum:)
Mucizem4111 Bbkbhr86 ikizlere hamileyim eğer iki kız olursa Öyküyle Eylül ismini istiyorum. O yüzden öykü 🥰