Gezegen_00 Kızlar bugüne kadar bebeğim çok hareket ediyordu hep hissediyordum ama bugün iki kere falan hisseder gibi oldum emin değilim bir evhamlandım boşuna mı kuruyorum kafamda iyidir inşallah ☹️
Alparslannannesi Gezegen_00 hiç evham yapma Rabbim yanında ama içini rahatlatmak için çikolata ye 1 saat uzan dinle bebeğini hala bişi yoksa Bi doktora uğra canım.
esra556141 Gezegen_00 o haftalar normal hareketler duzenli olmuyo 2 gün hissetmediğim zamanlar bile oldu
Guest1234 Canım bence zaten daha çok erken düzenli hareket hissetmen için. Şöyle söyleyeyim ben ilk hareketi 22. Haftada hissetmiştim 😊