Papatya2018 Arkadaslar 9.4gunluk hamileyim karnimin tam alt kismi yani vajinanin ust tarafinda bayaa sertlesme ve siskinlik var.bebegimin asagida yerlestigini soylemisti dr siz elinizi karniniza koydugunuzda nasil hiss ediyorsunuz yardimci ola bilirmisiniz 🙂
pamugumveben Canım bn simdi doktordan geldım benımde sertlik vardı doktoruma sordm sıkıntı edılcek bısey degıl gayet normal dedı
Tunurr Bende bugün tam 11 im benimde şişlik ve sertlik vardı 10. Haftanın sonlarına doğru maalesef ki göbeğim de çıkmaya başladı şuan maşallah iri bi göbeğim var şimdiden 😂
ozlemkrts Tunurr aynen benimde öyle ya 9 haftalık oldu şimdiden böyleyse doğuma kadar düşünemiyorum 😀
Kenanizm18 Kızlar o haftalardaxdegilim ama göbegin altında hissedilen şey bebek degil büyüyen rahminiz 22 ye giricem ben daha yeni bebek sertligi ve hareketleti başladı ❤️
Papatya2018 Kizlar cok sagolun rahatladim vallaa.benim gobegim vardi zaten ama simdi daha bi buyudu icine cektigim zaman duramiyorum eskiden gobegi iceri cekmekle saklardim 😂