Reyhandmrl Elfcm banada neler dediler ne iğneler yaptılar . Benim belirtiler liseden beri var . Prematüre doğmuşum doğduğumdan beri hastahanedeyim yediğim ilaç iğnenin haddi hesabi yok ondan oldu zaten . Rabbim sağlıkla geçirmeyi nasip etsin cümlemize amin . Hepimize çok geçmiş olsun .
bsr1 Allah hepinize şifa versin çok zor kardeşimden biliyorum ailede sadece bende çıkmamıştı kendisi daha küçük büyüdüğünde hamileliği vs nasıl olcak diyeceğim düşünüp duruyorum😔 tek bildiğim kolsişinin düzenli kullanılması
Reyhandmrl bsr1 amin inşallah sıkıntı yapma Allah’ın birşey olmaz. Bizim ailede de bi tek bende oluyor böyle . Küçük yaşta tespit edilse bu kadar sıkıntım olmazdı bu halimizede şükür