Merhaba güzel anneler ve anne adayları, 39+2 deyim şuan ama Bi kaç gündür özellikle bugün yoğun Bi bel ağrısı oluyor ayaklarıma kadar vuruyor bazen idrarımi biraz tutsam regl gibi kasiklarim çok ağrıyor Bi süre rahmime sanki arada iğne batiyormus gibi oluyor aniden sıçriyorm karnımda aşağıda baya baskıda yapıyor sizce bu bel ağrım felan doğum belirtisi mıdır Bi kaç gündür çok zorlamaya başladı beni başına gelen varmi?