33 haftalık oldum artık ufak tefek şeyler kaldı bu hafta onları da tamamlayacağız inşallah eczane şeyleri kaldı kızlar bir tek. Losyon pişik kremi şampuan ne önerirsiniz ? Birde hasta bezi almalı mıyım sezeryan olacak doğumum. Herkes depend öneriyor ama gerçekten kullanışlı mi ameliyatlı bir şekilde onu giymek sıkıntı olmaz mı birde büyük beden arkadaşlar kaç beden alıyor 100 kilo oldum kalcalarimda maşallahı var 🙁 hasta bezi ped ne tercih etmeliyim hiç bir fikrim yok normal ped mi alacağım ?