Mombabyy otobüsle sıkıntılı bence. Doktorunuz daha iyi bilir. Ben kendi aracımızla 12 saat gittim geldim ama 1.5-2 saatte bir durup yürüyüş yaptım. 27. Haftadayım, doktorum öyle izin verdi. Yoksa izin vermicekti. Sizin baya sonlara yaklaşmış riskli olabilir